Reviews

Read reviews about our company

Write a review
 5 / 5    5
 5 / 5    IT Professional Christiaan Leijssenaar
08-02-2024
 1 / 5    1
1. I am not satisfied with the bridge installed. Even after my complaints the dentist did some work which did not help. I still can't comfortably bite. 2. If you let them know that you work for NATO they will be proposing unnecessary treatment for a lot of money...
 1 / 5    A. A.
09-01-2024
 1 / 5    1
Ik heb twee verschillende ervaringen gehad totdat ik deze opmerking schreef. De eerste was vandaag in de ochtend. Ik ging tien minuten geleden naar mijn afspraak. Een half uur later vertelden ze me dat de afspraak in het andere centrum was en dat ik de schuld kreeg. Tweede ervaring: ik denk niet dat er een arts ter wereld is die zelfs na drie röntgenfoto's geen diagnose kan stellen. Ik hoop dat dit niet tussen hen gebeurt, een van hen heeft dringend behoefte aan rust. Ik bid dat het met iedereen goed gaat

Read full +
 1 / 5    MAHMOUD ALATALLA
03-01-2024
 1 / 5    1
Je gaat buiten wachten en je weet niet dat ze een andere locatie hebben en als je belt om te zeggen dat ze niet aardig zijn

 1 / 5    ???? ??????
03-01-2024
 5 / 5    5
Vandaag door Akkie Valkenberg het tandsteen laten verwijderen. Perfect gedaan door Akkie, mijn grootste complimenten voor haar.

 5 / 5    Wick Bloemer
15-06-2023
 4 / 5    4
Goede tandarts alleen worden extra foto's gemaakt wat niet echt nodig is dwingend dat je de vergoeding gebruik ook al heb je niks aan de tanden kortom commercieel aangelegd

 4 / 5    joep meloen
10-06-2023
 1 / 5    1
Helaas voel ik me genoodzaakt om een review te geven met een welverdiende "onvoldoende". Het feit dat ik niet terug word gebeld om een rekening die mij niet duidelijk is , spreekt boekdelen. 119 euro in rekening brengen voor een intake, waarbij ik 5 minuten in de tandartsstoel heb gezeten ( volgens mij 3 minuten effectief naar de tanden gekeken - als dit het al was) en dan aangeven in de factuur dat het een behandelplan met 2nd opinion is, noem ik onwaar en geld aftroggelen. Ik heb 2x gebeld om hier helderheid over te krijgen, want op de link van de website staan alle tarieven die je ook zelf kunt nakijken incl omschrijving. Een intake is namelijk 47 euro, misschien is het met de inflatie een paar euro omhoog gegaan, maar mijn afspraak was ZEKER NIET meer dan een intake. Mijn probleem kon niet verholpen worden en we hebben vriendelijk afscheid van elkaar genomen en uit fatsoen heb ik gezegd dat ik me misschien ooit nog eens "meld" in de toekomst. Ik ben erg ontdaan dat er zo klakkeloos wordt omgegaan met de portemonnee van mensen, vooral in een tijd waarin iedereen last heeft van de inflatie. Ik zal hier niet terugkomen en deze tandartsenpraktijk ook niet aanraden in mijn kringen. Read full +
 1 / 5    S. Zeri?
06-03-2023
 1 / 5    1
Slechte praktijk, blij dat ik er weg ben na al hun prutswerk. Overal waar ze kunnen de mensen blokkeren en slechte reviews verwijderen. Tevens mijn moeder nog wel daar totdat ze een fatsoenlijke praktijk vind, op nog geen jaar tijd vandaag voor de 4e keer haar kronen los

 1 / 5    pat ricia
12-10-2022
 5 / 5    5
Geweldige tandarts, zeer vriendelijk en nog beter geholpen, verstandskies getrokken zonder pijn nogmaals bedankt....

 5 / 5    Think positive Always
09-06-2022
 1 / 5    1
Hier stond voorheen een slechte review maar ze hebben het goed opgepakt en opgelost.

Toch niet,

Hier komt mijn review nogmaals aangezien ze helemaal niks hebben opgelost. Sterker nog het is er niet beter op geworden.

Ze sturen de factuur verkeerd. 3 maal geen factuur gezien vervolgens krijg ik een factuur met incasso kosten. Ik dacht uhm ja die kosten ga ik niet dragen want jullie sturen de rekening verkeerd. Ik alleen het originele bedrag overgemaakt. Inmiddels is de 170€. 800€ geworden, ik meerdere malen contact gezocht maar geen wederhoor. Uiteindelijk na het online zetten van een slechte review bekennen ze de fout. En zeggen mij alles te gaan regelen maar geen garantie dat ik nog geld terug zou krijgen 600€ is inmiddels betaald dus die ben ik al kwijt. Vervolgens hebben hun niks gedaan omdat ik 1 email niet beantwoord had waar het voor mij ook onduidelijk was hier reactie op te moeten geven. Ik heb dit allemaal onder mijn werktijd moeten regelen natuurlijk glipt er wat langs in een telefoon gesprek. Ik heb daarom ook aangegeven het gesprek te willen opnemen. Dit was akkoord als hun ook mee konden noteren. Ook een van de redenen dat ik wou opnemen was zodat ik bewijs heb dat de fout bij hun lag. Vervolgens heb ik er maanden niks van gehoord denkende dat het geregeld was. Maar dat was het niet....
Ik ben hier eens geweest omdat ik dacht dat ze het hadden opgelost. Heb 25€ Extra betaald voor een moeizame tand extractie. Ze trok zo hard dat ze met de tang tegen mn boven tanden kwam. Dus naar mijn mening kwam de tand er makkelijker uit dan ze zelf had gedacht. Anders zet je niet zoveel kracht lijkt me. Hier geen drama van gemaakt want hun hebben mij dacht ik geholpen dus dan ben ik de beroerdste niet. Nu achteraf blijkt dat ze niks gedaan hebben hoor je me daar dus ook over. Kom op zeg met jullie salaris een jan modaal oplichten is toch wel sneu of niet. Hoe vinden jullie zelf dat het gaat?

Read full +
 1 / 5    S C
27-04-2022
 5 / 5    5
Hele fijne ervaring,ben zelf echt bang in de tandarts stoel maar daar gaan ze heel goed mee om..altijd vriendelijk en met een pijnklacht doen ze er alles aan dat jij die dag nog wordt geholpen!

 5 / 5    Patty Delogu
21-04-2022
 5 / 5    5
Dank Thomislava , eerste wortelkanaalbehandeling waar ik geen last van heb gehad.Zeer vakkundige tandarts!.
Grt Sjaak.

 5 / 5    J.A.N. Janssen
25-03-2022
 5 / 5    5
 5 / 5    Nicole
26-10-2021
 5 / 5    5
Zeer positieve ervaring. Ik ben zelf vrij "angstig" om naar de tandarts te gaan maar bij Dentteam werd ik vriendelijk ontvangen, voelde ik me gelijk tot rust en werd mij stap voor stap uitgelegd wat er ging gebeuren. Helemaal top!

 5 / 5    Rowan Smeets
23-06-2021
 2 / 5    2
Volgens mij krijgt personeel eerst
Training verkoop
 2 / 5    José Kleuters
11-06-2021
 1 / 5    1
Bij deze wil ik mijn ongenoegen uitspreken over deze praktijk.
In Januari ben ik bij Santiago geweest voor een behandeling aan een tand welk hij heeft uitgevoerd.
Zelf was ik niet tevreden over wat er gedaan was en maakte kenbaar dat ik Santiago niet meer wou als tandarts.
Ik maakte een afspraak voor een stukje van een tand welk was afgebroken en kwam achtereenvolgens in de stoel te liggen waar Nina van Gils mij die tand welk al behandeld was weer ging openmaken om opnieuw dezelfde behandeling te doen. Ik vroeg waar bent U mee bezig , ik kwam echter alleen voor het hoekje bij te maken.
Als antwoord kreeg ik te horen: Dat was Santiago nu ben ik de behandelaar en ik ga de behandelkaart afwerken, nu dat laatste heb ik geweten, ik heb aldaar meer dan twee uur op de behandelstoel gelegen met flinke pijn en tot huilens toe terwijl ze met z'n drieen aan het discusieren waren over een huisaankoop.
Ook hebben ze bij de verdoving vloeistof in mijn keel laten lopen en foto's gemaakt welk ze al in hun bezit hadden.
Verder voel ik me ook gediscrimineerd omdat men zei dat ik haar niet goed begreep omdat ik van Russische afkomst ben, schandalig ik woon al meer dan 20 jaar in Nederland en spreek en versta de taal zeer goed.

Ik beveel deze tandarts niet aan omdat ze je op een BARBAARSE manier te werk gaan en naar mijn mening ook dubbel declareren.

De rekening ad 500 euro zal dan ook niet betaald gaan worden en en zijn al diverse klachten ingediend tegen deze "tandartspraktijk".
Ook ben ik aan het onderzoeken welke claims ik tegen deze praktijk kan gaan indienen voor onnodig pijn lijden.

Read full +
View reaction +
Geachte heer/mevrouw, Wij hebben reeds meermaals contact gehad per telefoon en per mail. Wij hebben vanuit onze kant duidelijk uitgelegd wat de behandeling zou betreffen en mevrouw heeft hiervoor toestemming gegeven. Tijdens het plaatsen van de Isolite (speekselafzuiger) gaf mevrouw aan dat het niet lekker liep. De tandarts heeft duidelijk gevraagd of mevrouw wilde dat ze het eruit zou halen, mevrouw reageerde hierop dat het niet hoefde en dat ze door kon gaan. Uiteraard kan het zijn dat andere medewerkers (die niet bij de behandeling betrokken zijn) een pauze hadden waardoor een privé gesprek gevoerd is. Dit is algemeen mogelijk op een werkvloer waar meer mensen werkzaam zijn. Röntgenfoto's zijn gemaakt omdat deze verouderd waren. Hiervoor is ook toestemming gevraagd door de medewerker én verleend door mevrouw. De tarieven binnen de tandheelkunde zijn landelijk bepaald en hier wordt niet van afgeweken. Er wordt enkel gedeclareerd wat er daadwerkelijk wordt uitgevoerd. Omdat u een nare ervaring heeft gehad, wat in onze ogen anders is ervaren, hebben wij reeds twee gevulde elementen voor onze rekening genomen om u tegemoet te komen. In de mails (wat u overigens niet benoemd) hebben wij meermaals aangegeven dat u zich kunt wenden tot het KNMT (mondzorgkoepel). Zij zullen een onafhankelijk oordeel geven over de situatie. Met vriendelijke groet, Dentteam
 1 / 5    Galina Yurchenko
22-04-2021
 5 / 5    5
Aanrader!

 5 / 5    Kim van Pol
24-03-2021
 5 / 5    5
Zeer prettige ervaring, erg vriendelijk!

 5 / 5    Sam Jeurissen
20-02-2021
 1 / 5    1
Ik had een afspraak bij Tandarts.maar op dezelfde dag was er een ongeluk met andere outo . Het komt meteen contact met praktijk Ik kan niet komen.Zij vertelde me dat er geen probleem was. Na ongeveer een maand kreeg ik een boete. Waarom wij zijn pas in Nederland Ongepast gedrag

 1 / 5    M Mo
16-02-2021
 5 / 5    5
Fijne behandelingen gehad complimenten Laura Theunissen. Zo wie zo goed team.

 5 / 5    Erik van Venrooij
11-02-2021
 5 / 5    5
Hele fijne tandarts
Goed voor mij en voor mijn kinderen!
Echte aanrader!

 5 / 5    Cynthia Adriolo
23-11-2020
 5 / 5    5
Ik kom al mijn hele leven bij deze tandartspraktijk en ben altijd heel tevreden. Iedereen is altijd even vriendelijk en spontaan waardoor de behandelingen altijd relaxed en (bijna) gezellig zijn. Er wordt altijd goed uitgelegd wat er gedaan wordt en stellen je ook op een hele goede manier gerust als je voor sommige behandelingen een beetje angstig bent. Het is heel fijn dat je ook in de avond een afspraak kan maken en je eventuele voorkeur voor een behandelaar kunt aangeven. Kortom, een super tandartspraktijk!

Read full +
 5 / 5    Tom Crijns
22-11-2020
 1 / 5    1
300 euro in rekening brengen bij n vergeten afspraak

 1 / 5    Martijn Havenaar
24-10-2020
 5 / 5    5
Beste tandartsen team ooit: punctueel v.w.b. afspraken, professioneel en geruststellend voor de patient, vriendelijk en informatief, geven steeds aan wat er gaat gebeuren, stellen patient gerust. Zeer accuraat, een voorbeeld voor anderen, alle tijd voor patienten. Gewoon weg super.

 5 / 5    Piet Nelissen
23-09-2020
 5 / 5    5
It's a great clinic. Everyone are very nice and professional. The best for my child and wife is Paloma Albert Sanchez!!!
 5 / 5    daro kk
01-09-2020
 5 / 5    5
Een geweldige praktijk , mijn ervaring als zeer angstig persoon is positief .
Joop en zijn team hebben mij er heel goed doorheen gesleept , zo lief en menselijk , ik heb nog nooit een tandarts gehad die zo met je mee leven en dat maakt enorm veel uit als een angstig persoon ,ze houden daar echt heel goed rekening mee , natuurlijk ben ik nog bang ,maar ik merk dat het minder heftig is ,dat komt omdat Joop en zijn team er zoveel begrip voor hebben , het zijn schatten .
Nu ben ik een trotse vrouw met mooie tanden en eigenlijk is het me achteraf meegevallen , alles ging pijnloos en ik heb enorm veel vertrouwen gekregen in Joop , dat wat hij zegt gebeurt ook , dat stelt me gerust .
Ik zal jullie als tandarts iedereen aanraden , vooral als je angst hebt .
Bedankt , ik ben blij jullie te mogen leren kennen.
Blijf zo met jullie mensen omgaan , dan kan er niets mis gaan .

Groetjes Marlies Zimmermann

Read full +
 5 / 5    Jos Zimmermann
22-07-2020
 5 / 5    5
Een compleet en professioneel team van tandartsen, mondhygiënisten en receptionisten die je na Covid19 herinnerd aan het maken van een afspraak. Een vriendelijke ontvangst en deskundig geholpen met een uitleg over de behandeling en status van het gebit zonder lange wachttijden.

 5 / 5    Louis Oberije
22-07-2020
 5 / 5    5
 5 / 5    John Trags
05-06-2020
 4 / 5    4
Op zich geen verkeerde tandarts,wil super irritant dat ze je bellen en pushen dat je moet komen, omdat je nog een gaatje hebt,is het geld dan op?

 4 / 5    Joopie de Lange
24-04-2020
 5 / 5    5
Zeer nette en ervaren mensen. Aperatuur mooi in orde. Zeker een aanrader

 5 / 5    Maarten V
08-10-2019
 5 / 5    5
 5 / 5    lets go Rutten
07-10-2019
 4 / 5    4
 4 / 5    Kly Ysm
18-06-2019
 5 / 5    5
Zeer positief en vriendelijk personeel! De dienstverlening is kwalitatief erg goed en op korte termijn een afspraak kunnen maken! Kortom, 5-sterren waardig!

 5 / 5    Wiel Jongen
22-01-2019
 5 / 5    5
 5 / 5    Tom
22-01-2019
 5 / 5    5
 5 / 5    Mph W
22-01-2019
 1 / 5    1
Over hun werk is niks aan te merken jaren lang goed behandelt. Maar een boete van €50,- omdat ik de afspraak ben vergeten slaat nergens op. Ze sturen al jaren een sms 1 of 2 dagen van tevoren en opeens is dat niet meer. Er word dan gezegd ja het is je eigen verantwoordelijkheid en je krijgt een herinnerings e-mail . Als ik weet dat ik 1 of 2 dagen vantevoren jaren lang een sms krijg dan ga ik geen afspraken kaartje een half jaar bewaren. En een e-mail sturen dat kan maar als je nog nooit een e-mail hebt gehad van schoffelen dan komt die in je ongewenst/spam, dus geen melding van een nieuwe e-mail.
En als ze me een kaartje deden uitprinten voor de nieuwe afspraak. Dan zij ik al meteen die hoef ik niet want ik krijg toch een sms’je. En dan werd vriendelijk gelachen en werd gezegd dat klopt tot over een half jaar.

Conclusie 1 ster voor deze geldwieksers. Niet alleen om het geld maar juist om het principe. Ook omdat ik jarenlang zijn overbuur ben geweest van lou en zijn oude praktijk adres.

Antwoord op uw reactie

Ik heb geen Facebook en uw receptioniste heeft mij niet late weten dat de sms service er niet meer is.
Hooguit via mail maar zoals in mijn review staat kwam die mail in ongewenste post waardoor ik er geen melding van kreeg.

Read full +
View reaction +
Vervelend, en jammer dat je jou tekortkoming , niet op je afspraak verschijnen , ons nu verwijt ! de sms herinnering service is al enige tijd geleden gestopt, en vervangen door e-mail herinnering, dit is dmv facebook en door onze receptionisten bekend gemaakt.
 1 / 5    Jordi Vromen
10-01-2019
 4 / 5    4
 4 / 5    Jos De Bres
12-03-2018
 5 / 5    5
 5 / 5    Veronica Vagni
27-12-2017
 1 / 5    1
 1 / 5    Nathalie Brunssum
31-08-2017
 5 / 5    5
Zeer vriendelijk, kindgericht en kundig.

 5 / 5    Enrico Marti
20-07-2017
 5 / 5    5
Deskundig en vriendelijk personeel. Behandeling op afspraak, korte wachttijden. Duidelijke uitleg over behandeling.
 5 / 5    Paul Palmen
20-01-2017
 5 / 5    5
Heel erg goed geholpen. Schone, moderne praktijk. Iedereen is vriendelijk.
Ik ben nu al enkele jaren patiënt hier en tot nu toe ben ik heel erg tevreden.
Ook onze 2 kinderen hebben geen probleem om er naar toe te gaan.
Mijn man is ook heel erg tevreden.
Er wordt niets gedaan wat niet nodig is en met de wensen van de patiënt wordt altijd rekening gehouden!
Top praktijk! Echt een aanrader!

 5 / 5    Mireille Bekker
07-12-2016
© 2018 - 2024 Dentteam. All rights reserved. by Mediazo